کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نتیجه گیری راجب ایمپلنت دندان:


تشخیص کاشت دندان و برنامه های کاربردی مرتبط با درمان بزرگترین بهره بردار فناوری CBCT هستند. این فناوری باعث تغییر انقلابی در هر جنبه ای از درمان کاشت دندان از برنامه ریزی تا جراحی تا ترمیم نهایی شده است. با این حال، با وجود بسیاری از پیشرفت های فن آوری، CBCT عاری از محدودیت نیست. این متخصص دندانپزشکی است که دانش و صداقت آن به نفع بیمار تغییر می کند. رعایت دقیق استانداردها، دستورالعملها، آگاهی صحیح از کاربردها و محدودیت های این فناوری و اقدامات احتیاطی مناسب برای بیمار در استخراج بیشترین استفاده از تصاویر CBCT کمک خواهد کرد.
سی تی اسکن Dental Cone Beam چیست؟
توموگرافی کامپیوتری با پرتو دندان مخروطی (CT) نوع خاصی از دستگاه X-ray است که در مواقعی که یک اشعه X دندانپزشکی سنتی کافی نیست، مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از آن به عنوان تصویربرداری تشخیصی برای یافتن آسیب شناسی استخوان های فک و ساختارهای اطراف استفاده می شود. این نوع اسکنر  سی تی اسکن از نوع خاصی از فناوری برای تولید تصاویر سه بعدی از ساختارهای دندانی، بافتهای نرم، مسیرهای عصبی و استخوان در ناحیه استخوان فک در یک اسکن استفاده می کند. تصاویر به دست آمده با Cone Beam  سی تی اسکن امکان برنامه ریزی دقیق تری برای درمان دارند.
Cone Beam  سی تی اسکن مانند  سی تی اسکن معمولی نیست. با این حال، سی تی اسکن Cone Beam  سی تی اسکن می تواند برای تولید تصاویری شبیه به تصاویر تولید شده توسط تصویربرداری سی تی اسکن معمولی با تابش بسیار کمتری استفاده شود.
با وجود Cone Beam سی تی، یک پرتو X-ray به شکل مخروط در اطراف بیمار منتقل می شود تا تعداد زیادی از تصاویر را تولید کند، همچنین به آن نمایی گفته می شود. سی تی اسکن و Cone Beam  سی تی اسکن هر دو تصاویر با کیفیت بالا تولید می کنند و به دندانپزشک شما اجازه می دهد بخش های مختلف سر و گردن شما را بررسی کند.
CT Cone beam، تصاویر مفصلی از استخوان تهیه کرده و برای ارزیابی بیماری های فک، دندان، ساختارهای استخوانی صورت، حفره بینی و سینوس ها انجام می شود.  سی تی اسکن مخروط پرتو از مزیت قرار گرفتن در معرض اشعه کمتر در مقایسه با  سی تی اسکن معمولی برخوردار است.
موارد متداول این روش چیست؟
CT Cone Beam سی تی اسکن معمولاً برای برنامه ریزی درمان ارتودنسی و ایمپلنت دندان استفاده می شود. پیشرفت در دندانپزشکی برخی از باورنکردنی ترین روش ها را برای تصویربرداری به وجود آورده است. Cone Beam  سی تی اسکن تصویربرداری همچنین برای موارد پیچیده تری که شامل موارد زیر هستند مفید است:
برنامه ریزی جراحی برای دندانهای درگیر.
تشخیص اختلال مفصل گیجگاهی فکی (TMJ).
ارزیابی فک، سینوس ها، کانال های عصبی و حفره بینی.
تشخیص، اندازه گیری و درمان تومورهای فک.
تعیین ساختار استخوان و جهت گیری دندان.
یافتن منشأ درد یا آسیب شناسی.
تجزیه و تحلیل سفالومتری.
جراحی ترمیمی.
قرار دادن دقیق و ایمن ایمپلنت دندان.
تجهیزات به چه صورت است؟
اسکنرهای  سی تی اسکن پرتو مخروطی دستگاههایی به شکل مربع شکل هستند که شامل یک صندلی صاف برای نشستن یا یک میز قابل حمل است تا بیماران بتوانند در طول معاینه دراز بکشند. اسکنرهایی که شامل یک صندلی هستند دارای یک بازوی C در حال چرخش هستند، یک تقویت کننده تصویر با اشعه X است که شامل منبع و آشکار کننده اشعه X است.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1035



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

دکتر محمد علی فیاض‌ مهر

فلوشیپ ایمپلنت

021-44010079

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional