کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نحوه انجام عصب کشی:


عصب کشی برای خود مراحل مختلفی دارد که شما باید این مراحل را به طور کامل طی کنید تا دندان تان درمان شود. در بخش زیر شما با تمام این مراحل آشنا خواهید شد و متوجه می شوید که یک دندان چگونه عصب کشی می شود و درمان آن چگونه است.
در مرحله اول شما با وسیله ای به نام رابر دم آشنا خواهید شد. کار رابر دم این است که دندان شما را به طور کامل ایزوله می کند. پزشک برای اینکه تسلط بیشتری بر روی دندان شما داشته باشد و بتواند عملیات های عصب کشی را بر روی دندان تان انجام دهد، دهان تان را به وسیله رابر دم ایزوله می کند. البته باید از قبل بدانید که دهان شما بی حس می شود و بعد از بی حسی رابر دم بر روی دهان شما قرار داده می شود.
پزشک رابر دم را در محل مورد نظر سوراخ می کند تا دندان هدف شما بیرون بیاید و باقی دندان ها همان داخل قرار بگیرند. سپس عملیات های خود را بر روی دندان شروع می کند. رابر دم علاوه بر این ها می تواند از جلو آمدن آب دهان محافظت کند و آن را همان عقب نگه دارد. رابر دم هرگونه باکتری و آلودگی را از دندان شما دور می کند و یکی از الزامات عصب کشی است.
در مرحله بعدی پزشک نیاز دارد که به پالپ درون دندان دسترسی پیدا کند. به همین دلیل یک سوراخ دسترسی برای خود ایجاد می کند. این سوراخ بر روی تاج دندان ایجاد شده و تا داخل دندان ادامه پیدا می کند تا پزشک بتواند به وسیله همان سوراخ به داخل دندان دسترسی داشته باشد و فرایند های پزشکی خود را انجام دهد.
البته دندان هایی که در جلوی دهان وجود دارند، در پشت آنها سوراخ ایجاد می شود  و دندان های پشتی که دسترسی به انها سخت است در جلوی شان یک سوراخ ایجاد می شود. زمانی که پزشک سوراخ را ایجاد کرد به وسیله دستگاه هایی که نزد خود دارد تمام موادی که درون آن پوسیده شده اند را جدا می کند و اگر شکستگی یا چیز دیگری هم آن میان باشد، پزشک آن را برطرف می کند. برخی فکر می کنند که در این مرحله قرار است درد زیادی را متحمل شوند که این تصور اشتباه است.
پزشک شما قبل از اینکه بخواهد دریل را وارد دندان شما کند، از بی حسی کاملی استفاده می کند که هرگونه درد را برطرف می کند. البته شما هنوز لرزش های دریل را احساس خواهید کرد اما دردی به همراه نخواهد بود. حال اگر با این وجود باز هم احساس کردید که درد زیادی بر روی شما فشار آورده است، با پزشک خود صحبت کنید تا علت آن را پیدا کند و از بی حسی بیشتری در دهان شما استفاده کند.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 529



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر طاهره معصوم

دکتر طاهره معصوم

دندانپزشک کودکان

021-22785752

دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional