کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


نحوه مصرف قرص ومیگان دینه:


در مورد نحوه مصرف قرص ومیگان دینه (Vomigone) چه می دانید؟ مسمومیت غذایی یا اختلالات دستگاه گوارش از جمله دلایلی هستند که ممکن است باعث ایجاد حالت تهوع و استفراغ شوند. این حالت موجب احساس ضعف، بی حالی و ناتوانی می شود و عملکرد طبیعی بدن را با اختلال مواجه می سازد. تهوع یک واکنش طبیعی بدن نسبت به خارج ساختن و خلاص شدن از مواد سمی و خطر آفرین است و این عملکرد طبیعی بدن باعث دفع مواد زائد می شود.
دلایلی که باعث بروز احساس تهوع می شود بسیار متنوع و گوناگون است اما در این قسمت به مهمترین علل آن اشاره می کنیم:
عفونت معده و روده: التهاب معده و روده مشخصاً به وسیله عفونت های ویروسی و باکتریایی ناشی از آب یا غذای آلوده ایجاد می شود. علاوه بر تهوع و استفراغ ممکن است اسهال آبکی و گرفتگی های عضلات شکمی هم داشته باشید.
سردرد: یک سردرد شدید مانند میگرن می تواند باعث ایجاد تهوع و استفراغ شود.
اختلالات گوش داخلی : اختلالات گوش داخلی مانند بیماری حرکت نیز می تواند تهوع ایجاد کند.
درمان های دارویی: مصرف برخی از داروها باعث ایجاد احساس تهوع می شود مانند داروهای ضد سرطان و اشعه درمانی.
سموم: در صورتی که سموم مانند الکل و نیکوتین بیش از حد مجاز وارد بدن شوند احساس استفراغ و تهوع در بدن رخ می دهد.
هورمون ها: تغییرات هورمونی در ماه های نخستین حاملگی می تواند باعث حالت تهوع و استفراغ شود، همانگونه که موج هورمونی اغلب در دوره های استرس شدید می تواند چنین کاری را انجام دهد. مشکلات غده تیروئید نیز اعم از پرکاری و یا کم کاری، می تواند موجب تهوع شود.
زخم گوارشی: زخم های گوارشی، زخم های روبازی هستند که در آستر معده، قسمت های ابتدایی روده کوچک یا مری اتفاق می افتند. علائم رایج زخم، سوزشی ما بین استخوان های قفسه سینه شماست، ولی زخم ها نیز در عین حال می توانند موجب تهوع و استفراغ  شوند. بیشتر زخم های گوارشی ناشی از نوعی باکتری  به نام ” اچ پیلوری” می باشند.
سنگ های کیسه صفرا:  سنگ های کیسه صفرا یکی دیگر از عوامل ایجاد تهوع می باشند. این سنگ ها رسوبات جامدی از کلسترول و نمک های کلسیم هستند که در کیسه صفرا یا نزدیک مجاری صفراوی شکل می گیرند. برخی زمان ها سنگ های کیسه صفرا باعث تهوع، استفراغ، سوءهاضمه و درد شکمی می شوند.
پانکراتیت: پانکراتیت حالتی است که در آن آنزیم های گوارشی به جای تجزیه غذا در روده کوچک به لوزالمعده حمله می کنند. این وضعیت موجب درد شکمی خفیف تا شدید می گردد که اغلب با تهوع، استفراغ و تب همراه است.
حالت تهوع همینطور ممکن است ناشی از دلایل یا بیماری های دیگری باشد. از جمله:
مسمومیت با مونوکسید کربن، مسدود شدن روده کوچک، هپاتیت، آپاندیسیت،  کولسیستیت یا التهاب کیسه صفرا و بحران آدیسون .
خواص شگفت انگیز زنجبیل برای رفع حالت تهوع :
زنجبیل یک گیاه سودمند و با خواص شگفت انگیز است که ریشه ی آن به چین و هند برمی گردد. در ایران بیشتر از 4000 سال از زنجبیل برای عطر دهی و طعم دهی در پخت و پز استفاده می شده و به دلیل داشتن طبع گرم ، این گیاه خواص درمانی زیادی نیز دارد. ریشه زنجبیل برای درمان سرگیجه، تعریق، تهوع و استفراغ ناشی از بیماری های حرکتی بسیار موثر است.
زنجبیل می تواند با تاثیر بر افزایش ترشح بزاق،  افزایش ترشح شیره های گوارشی،  کاهش اسید معده، افزایش حرکت روده ها، تهوع را بهبود ببخشد.
آشنایی با قرص ومیگان مجتمع صنایع دینه ایران :
مجتمع صنایع دینه ایران همواره با به کارگیری از آخرین روش های نوین پزشکی فرآورده هایی با پایه ی گیاهی و کاملا طبیعی را تولید می کند که برای درمان بیماری های مختلف مفید می باشد. قرص ومیگان دینه از داروهای گیاهی است که به علت دارا بودن زنجبیل در ترکیبات خود، خاصیت ضد تهوع دارد. در هنگامی که به دلیل مشکلات دستگاه گوارشی یا مسمومیت با حالت تهوع و استفراغ روبه رو شدید علاوه بر تمهیدات لازم جهت رفع علت، می توانید از قرص گیاهی و بسیار موثر ومیگان برای بهبود حالت تهوع استفاده کنید و حس آرامش را به دستگاه گوارش برگردانید.
اثرات درمانی قرص ومیگان دینه:
اثرات ضد تهوع قرص ومیگان وابسته به جینجرول ها و شوگال های موجود در ریزوم زنجبیل است. زنجبیل به اندازه ی سیناریزین، دیمن هیدرینات و هیوسین در رفع سرگیجه، استفراغ و تهوع و اسپاسمهای شکمی ناشی از بیماری حرکت موثر می باشد. با بررسی های انجام شده بر روی اثر ضد تهوع زنجبیل در مقایسه با دیمن هیدرینات ثابت شده که در همه ی افراد تحت درمان با زنجبیل بهبودی مشاهده شده است. درحالیکه در افراد تحت درمان با دیمن هیدرینات این اثر فقط 31% می باشد. ضمنا در مصرف کنندگان زنجبیل هیچگونه اثر جانبی مشاهده نشده است. ولی میزان عوارض جانبی در مصرف کنندگان دیمن هیدرینات 60% است. همچنین مطالعات نشان داده است که کارایی زنجبیل در پیشگیری و درمان حالت تهوع و استفراغ بیشتر از متوکلوپرامید و با عوارض جانبی کمتر می باشد.
زنجبیل به دلیل خواص ضد التهابی آن در بهبود تورم و دردهای استئو آرتریت و روماتویید آرتریت بسیار مفید می باشد. همچنین در تسکین دردهای قاعدگی در دیسمنوره اولیه به اندازه NSAIDs موثر بوده و فاقد عوارض جانبی گوارشی می باشد.
موارد مصرف قرص ومیگان :
این محصول علاوه بر رفع حالت استفراغ برای تسکین درد مفاصل، بهبود حالت تهوع در دوران بارداری، پیشگیری از حالت تهوع در هنگام مسافرت و کاهش اختلالات گوارشی ناشی از شیمی درمانی نیز موثر می باشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1402



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی ابراهیمی

دکتر علی ابراهیمی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88622443

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر رضا نادری

دکتر رضا نادری

جراح دندانپزشک

021-44041266

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional