کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ونیر لمینت دندان یا لیمینت سرامیکی:


ونیر های دندانپزشکی ، که به آن ونیر های چینی ، ونیر های کامپوزیت یا لمینت های دندان نیز گفته می شود ، یک روش درمانی زیبایی دندانپزشکی است که دندان یا دندانهای منتخب شما را با پوسته های نازک پرسلین یا سرامیک می پوشاند. این پوسته های نازک جایگزین مینای دندان می شوند که یک لایه محافظ طبیعی روی دندان ها است.
ونیرهای دندانپزشکی به شما دندانهایی با مشخصات ظاهری مشابه با دندان های طبیعی می دهند ، مانند شکل ، بازتاب نور ، رنگ و طول یکسان. ونیرها را می توان از نظر قدرت با مینای دندان طبیعی مقایسه کرد.
فرایند نصب لمینیت در ایران:
فرایند تکمیل لمینت دندان حدود دوهفته زمانی میبرد و درصورتیکه بیماران از خارج از کشور به ایران مراجعه کنند باید 10 تا 14 روز در کشور بماند. ونیر دندان طی 2 جلسه انجام شده و معمولا 3 ویزیت برای تکمیل آن لازم است.
جلسه آماده سازی:
در این جلسه ، دندانپزشک دندانها را برش داده و حدود 1 میلی متر مینای دندان را جدا می کند تا به عرض ونیر پرسلن و ارتفاع و اندازه مناسب برای قرار دادن ونیر برسد. اگر بیمار می خواهد از ونیر پرسلین روی بعضی از دندانهای خود اما نه همه آنها استفاده کند ، بهتر است سایر دندان های اطراف را با روشی که زمان کمی میبرد، سفید کند. پس از آن ، دندانپزشک مدلی از دندانهای بیمار (قالب) تهیه می کند و مدل را به آزمایشگاه دندانپزشکی می فرستد. هر ونیر به طور جداگانه در آزمایشگاه ساخته می شود. معمولاً 1 تا 2 هفته طول می کشد تا ونیر ها آماده شوند.
جلسه قرار دادن ونیر:
با آماده شدن ونیر های دندان ، دندانپزشک آنها را به طور موقت بر روی دندان های بیمار قرار می دهد تا اندازه، رنگ و مناسب بودن آنها را بررسی کند. اگر هم بیمار و هم دندانپزشک از نتیجه راضی باشند ، مرحله پیوند زدن شروع می شود.قبل از قرار دادن دائم ونیر ها ، دندانپزشک دندان های بیمار را کاملاً تمیز می کند. از ماده ای اسیدی برای سفت شدن سطح دندان ها و ونیر ها استفاده می شود. سیمان مخصوصی روی آنها اعمال می شود. سپس ونیر ها روی دندان ها ثابت می شوند. پس از قرار دادن آنها روی دندان ها ، پرتویی روی دندان ها تابیده می شود تا مواد شیمیایی موجود در سیمان فعال شوند. این روند ممکن است حدود 2 تا 3 ساعت طول بکشد.
در بعضی موارد ، این عمل تحت بیهوشی انجام می شود ، نه به این دلیل که دردناک است ، بلکه به دلیل این که ممکن است برای بعضی از بیماران مدت طولانی تحت عمل بودن سخت باشد.
در پایان ، دندانپزشک سیمان اضافی را خارج می کند. دندانپزشک همچنین تراز و چگونگی نشستن دندان ها هنگام بسته شدن دهان را بررسی می کند ، به عبارت دیگر ، جویدن بیمار در صورت لزوم بررسی و اصلاح می شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 951



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر مهدی سمیعی

دکتر مهدی سمیعی

ایمپلنتولوژیست

021-88300177

دکتر وحید عارفی

دکتر وحید عارفی

جراح و متخصص بیماری های لثه

021-22894247

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر مصطفی صولتی

دکتر مصطفی صولتی

متخصص جراحی لثه و ایمپلنت

021-77736804

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر ژاله باقری

دکتر ژاله باقری

دندانپزشک عمومی

021-44033679

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر حنانه قدیریان

دکتر حنانه قدیریان

متخصص ارتودنسی دندان

021-88811744

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک دندانپزشکی فروردین

کلینیک دندانپزشکی فروردین


خدمات دندانپزشکی

کلینیک ماهرو

کلینیک ماهرو


کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی دروس

کلینیک دندانپزشکی دروس


کلیه خدمات دندانپزشکی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional