کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ویتامین C، پوست و مو:


اگر به دنبال بهترین ویتامین‌های ناخن و مو هستید، ویتامین C را فراموش نکنید. نمی‌توان منکر شد که این ویتامین برای سلامت تمام بدن بسیار مهم است. این ویتامین، نقش مهمی را در تولید کلاژن ایفا می‌کند که در ساختن ناخن‌ها و مو، همراه با دیگر قسمتهای بدن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود، همانند ویتامین H، بدن نمی‌تواند ویتامین C را تولید کند و باید آن را از غذایی که مصرف می‌کنیم، بگیرد. وقتی به اندازه کافی ویتامین C مصرف نمی‌کنید، ممکن است با علائمی مانند نازکی و خشکی مو، و همچنین، رشد کند ناخن و مو مواجه شوید. بنابراین، لازمست غذاهایی را که سرشار از ویتامین C هستند، مانند پرتقال، سبزیجات تازه، بیشتر مصرف کنید و یا از مکمل‌های ویتامین C که به آسانی در فروشگاهها یافت می‌شوند، بیشتر بهره بگیرید. نوشیدن آب پرتقال، یا آب لیمو، به شما کمک می‌کند تا مقدار ویتامین C در بدن را افزایش دهید.
ویتامین D:
ویتامین D در فهرست بهترین ویتامین‌های ناخن و مو قرار دارد. ویتامین D به کاهش استرس، و ایجاد احساس خوب معروف است. این ویژگی ویتامین D، از ریزش مو، به ویژه زمانیکه به دلیل بالا بودن سطح استرس روی می‌دهد، جلوگیری می‌کند. علاوه براین، ظاهر زیباتری به مو می‌دهد و آن را بسیار قوی می‌کند.
در صورت کمبود ویتامین D، نه تنها مو ظاهر زشتی پیدا می‌کند، بلکه ناخن‌ها نیز زیبایی خود را از دست خواهند داد. همانگونه که می‌دانید، ویتامین D نقش مهمّی را در ساخت ناخن‌های بی عیب و نقص ایفا می‌کند. علاوه براین، ویتامین D یکی از مواد مغذی است که برای جذب کلسیم بسیار مهم است، و یکی از فواید کلسیم حفظ سلامت ناخن است. پوسته شدن ناخن بدین معناست که کمبود ویتامین D سطح کلسیم را تحت تاثیر قرار داده است.
برای افزایش ویتامین D در بدن، غذاهایی مانند سالمون، اره ماهی، حبوبات یا قارچ را بیشتر مصرف کرد و یا می‌توانید شیر کم چرب غنی شده و یا آب پرتقال غنی شده بنوشید. به همین ترتیب، می‌توان مکمل‌های ویتامین D را بعد از مشورت با پزشک مصرف کرد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 542



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر سروش پیام یار

دکتر سروش پیام یار

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22580759

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

پلی کلینیک شبانه روزی ساج

پلی کلینیک شبانه روزی ساج


گوش و حلق و بینی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک میرداماد

کلینیک میرداماد


کلینیک گوش و حلق و بینی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional