کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


ویتامین E مفید برای پوست:


ویتامین E یک ماده رایج در محصولات آرایشی و بهداشتی برای پوست است و اغلب در محصولات ترمیم کننده زخم استفاده می شود. از آنجا که ویتامین E از بدن در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند از پوست در برابر عوامل استرس زای محیطی نیز مراقبت می کند.
در حالی که برخی از مطالعات نشان می دهند ویتامین E موضعی دارای خاصیت محافظت کننده نوری است (یعنی به محافظت در برابر آسیب های پوستی ناشی از نور خورشید کمک می کند)، اما شواهد قوی برای اثرات آن برای بهبود زخم وجود ندارد.
قبل از نتیجه گیری در مورد میزان مفید بودن ویتامین E برای پوست، آزمایش های کنترل شده تری که دوز و استدلال برای مصرف خوراکی و موضعی را پیشنهاد می کنند، مورد نیاز است.
زمینه های دیگر تحقیق پیرامون ویتامین E:
مانند بسیاری دیگر از آنتی اکسیدان های محبوب، محققان استفاده از ویتامین E را به عنوان درمانی برای انواع بیماری های دژنراتیو مورد بررسی قرار داده اند، از جمله:
بیماری عروق کرونر قلب:
در حالی که برخی از مطالعات کوچک معتقدند بین کاهش میزان بیماری های قلبی و مصرف سطوح بالاتر ویتامین E ارتباط وجود دارد، اما آزمایش های بالینی اضافی روی افراد میانسال شواهدی ارائه نکرده که نشان دهد مصرف مکمل ویتامین E از ابتلا به بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند یا شدت یا مرگ و میر ناشی از آن را کاهش می دهد.
اختلالات چشمی مرتبط با سن:
استرس اکسیداتیو در بیماری های چشمی مانند آب مروارید نقش دارد که با افزایش سن شیوع بیشتری پیدا می کند. در حالی که برخی از مطالعات رابطه احتمالی بین مصرف مکمل های ویتامین E و احتمال کاهش آب مروارید را نشان می دهند، در حال حاضر شواهد کافی برای ارائه نتایج قطعی در این زمینه وجود ندارد.
زوال شناختی:
با گذشت زمان، آسیب رادیکال های آزاد به سلول های عصبی در مغز می تواند به زوال شناختی و بیماری های عصبی منجر شود، بنابراین منطقی است محققان بخواهند بدانند آیا یک آنتی اکسیدان مانند ویتامین E می تواند مزایای محافظتی را ارائه دهد یا خیر.
تحقیقات در این زمینه محدود است. هم نتایج مثبت و هم نتایج منفی وجود دارد، بنابراین به طور قطع نمی توان گفت مصرف مکمل ویتامین E در کاهش زوال شناختی موثر است یا خیر، بنابراین مطالعات بیشتری در این زمینه باید انجام شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 538



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر رضا فرسا

دکتر رضا فرسا

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22541509

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر موفق فولادگر

دکتر موفق فولادگر

دندانپزشک زیبایی

021-22089003

دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional