کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پردازش یک غذا:


هر چقدر پردازش یک غذا سخت‌تر باشد، زمان بیشتری برای استفاده‌ی کامل در بدن را صرف می‌کند و انرژی بیشتری در فرایند پردازش استفاده می‌شود زیرا پیش از اینکه شما آن را بخورید در مقادیر کالری منعکس نمی‌شود. برای مثال کل یک ساندویچ با پنیر چدار دارای ارزش کالری برابر با یک ساندویچ با نان سفید همراه پنیر پردازش‌شده است، اما ساندویچ همراه با پنیر چدار، جدا از اینکه دارای مواد مغذی بیشتری باشد، به خاطر پیچیدگی این نوع ماده نیازمند انرژی و زمان بیشتری برای هضم شدن است و تنهای نیمی از مقدار کالری اولیه را به بدن می‌رساند. یک ساندویچ نان سفید به همراه پنیر پردازش‌شده برای پردازش شدن در بدن نیازمند همان میزان انرژی نیست، بنابراین شما انرژی باقیمانده‌ی زیادی برای سوزاندن دارید. این تفاوت در اینجا قابل‌ملاحظه است. ممکن است به نظر برسد این دو ساندویچ دارای کالری‌های یکسانی هستند اما این‌طور نیست. هر چقدر ماده‌ای سخت‌تر پردازش شود بدن ما برای متابولیز کردن آن به کار سخت‌تری نیاز دارد، یعنی بیشتر این ماده در فرایند پردازش استفاده شده و پس از آن کالری کمتری در بدن به عنوان ذخیره باقی می‌ماند.
مواد غذایی و اعداد:
داشتن اطلاعات در مورد کالری اولیه مواد غذایی به خاطر داشتن یک مرجع اطلاعاتی سودمند است. اگر هدف شما کاهش وزن باشد و در هنگام اضافه کردن مقادیر واقعی کالری غذاها بر اساس اصول اولیه‌ی آن، حاشیه‌ی خطای زیادی وجود داشته باشد، نگران نباشید. فردی که درصدد پیاده‌سازی یک رژیم غذایی به میزان ۱۵۰۰ کالری است به‌سادگی وزن کم می‌کند زیرا به احتمال زیاد بسیار کمتر از ۱۵۰۰ کالری را مصرف می‌کند که باعث کسری بیشتر کالری شده و بدن مجبور می‌شود برای بدست آوردن انرژی به منابع چربی خود برگردد. اصل قضیه درست است اما دقیقاً مطابق آنچه که فرد محاسبه نموده است نیست. محاسبه‌ی کالری یک بازی اشتباه است و هنگامی که هدف شما بدست آوردن وزن باشد به طور کامل با شکست مواجه می‌شود، زیرا به طور کلی خوردن کالری بیشتر برای فردی که در تلاش برای بدست آوردن وزن است، راه‌حل مناسبی نیست.
معطوف کردن مواد غذایی به اعداد برای همه‌ی افراد در نظر گرفته نمی‌شود. این کار می‌تواند پراسترس بوده و شادی خوردن هر وعده‌ی غذایی را از بین ببرد. چنین تأثیری می‌تواند از طریق غذا خوردن متفکرانه و کنترل شده نیز ایجاد شود. به همین دلیل ما به سراغ غذاهای سالم‌تر رفته و به الگوهای تغذیه‌ای مملو از پروتئین متوسل می‌شویم، زیرا هیچ‌کس از بدبختی لذت نبرده و قطعاً هیچ کسی نمی‌تواند برای طولانی مدت به این روش‌ها متوسل شود. هر چقدر پروتئین بیشتری در رژیم غذایی خود داشته باشید، احساس سیری بیشتری کرده و تمایل کمتری به خوردن تنقلات دارید، بنابراین حتی اگر غذاهایی پر پروتئین دارای ارزش کالری بالاتری باشند، همان غذاهایی هستند که شما باید واقعاً به سراغ آن بروید.
 

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 431



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر علی دهقانی

دکتر علی دهقانی

متخصص گوش و حلق و بینی

0936-9127582

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional