کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


پیشگیری از کرونا با روی و ویتامین D:


علاوه بر مصرف مواد غذایی حاوی ریز مغذی ها و ویتامین های با ارزش می توانید روزانه از مکمل هایی مثل روی و ویتامین D استفاده کنید. البته باید توجه داشته باشید که مصرف بیش از حد روی باعث مهار شدن و تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود. بنابراین توصیه می شود آقایان روزانه تا 11 میلی گرم و خانم ها تا 8 میلی گرم روی مصرف کنند. می توانید روی مورد نیاز بدنتان را از منابع دیگری مثل غذاهای دریایی نیز تامین کنید.
ویتامین D نیز نقش مهمی در تقویت سیستم ایمنی بدن شما دارد. کمبود این ویتامین منجر به کاهش رشد استخوان ها، مشکلات قلبی و عروقی و تضعیف سیستم ایمنی بدن می شود. ویتامین D در غذاهایی مثل زرده تخم مرغ، ماهی سالمون، روغن ماهی، غلات و جو دوسر، میگو و قارچ وجود دارد.
سبزیجات و میوه های مختلف:
مصرف میوه ها و سبزیجات رنگی و مختلف به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک می کند. این خوراکی های ارزشمند حاوی مقدار زیادی ویتامین C، E و آنتی اکسیدان هایی هستند که از بدن شما در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کنند. مرکبات و انواع توت ها بهترین گزینه برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند. از میان سبزیجات نیز توصیه می شود حتما از کلم بروکلی، فلفل دلمه ای و اسفناج استفاده کنید. آووکادو، سبزیجات برگ سبز و مغزهای آجیل نیز منبع غنی ویتامین E هستند. علاوه بر میوه ها و سبزیجات، دانه های روغنی نیز تاثیر مثبت زیادی روی سیستم ایمنی بدن دارند. به عنوان مثال، تخمه آفتابگردان حاوی مقدار زیادی فسفر، منیزیم و ویتامین B6 است.
انواع توت ها:
انواع توت ها سرشار از ویتامین C و بیوفلاونوئیدها هستند، فیتوشیمیایی موجود در میوه ها و سبزیجات می تواند به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و از آسیب دیدن سلول ها جلوگیری کند.
یک فنجان توت فرنگی حاوی 100 میلی گرم ویتامین C است که تقریباً به اندازه یک فنجان آب پرتقال است. انواع توت های تیره مانند زغال اخته دارای بیوفلاوونوئیدها بسیار زیادی هستند. برای تأثیر مطلوب تر بر سیستم ایمنی بدن، یک کاسه از انواع توت ها را مخلوط کنید و میل کنید.
تقویت سیستم ایمنی بدن با ماهی:
اسیدهای چرب امگا 3 و سایر چربی های سالم به افزایش فعالیت گلبول های سفید کمک می کنند. انواع مختلفی از امگا 3 وجود دارد. ماهی روغنی حاوی اسید داکوزهگزانوئیک (DHA) و اسید ایکوزاپنتائنوئیک (EPA) است. برخی آجیل ها و روغن های گیاهی حاوی اسید آلفا لینولنیک (ALA) هستند. بدن می تواند ALA را به EPA و DHA تبدیل کند، اما مصرف آنها در رژیم غذایی شما کارآمدتر است
بهترین راه برای دریافت اسیدهای چرب امگا 3 DHA و EPA با خوردن ماهی های چرب مانند ماهی سالمون و ماهی خال مخالی است. شما همچنین می توانید این امگا 3 ها را از طریق کپسول های روغن کریل یا مکمل های جلبک (که منبع وگان است) دریافت کنید. منابع دیگر اسید چرب امگا 3 ALA: دانه کتان، روغن کتان، دانه چیا، دانه‌های کنف و گردو می باشند.
شکلات و کاکائو:
کاکائو و عصاره های کاکائو می توانند بر جنبه های مختلف سیستم ایمنی بدن تأثیر بگذارند و همچنین به عنوان یک آنتی اکسیدان قدرتمند عمل کنند. اگر میزان قند و چربی را به حداقل برسانید، کاکائو و پودر کاکائو بدون شکر ممکن است در سلامت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی داشته باشد.
مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم کاکائو ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد، به افزایش کلسترول خوب و کاهش آسیب به رگ های خونی در افراد مبتلا به دیابت کمک کند.
تقویت سیستم ایمنی بدن با خرمالو:
خرمالو سرشار از ویتامین های A و C است که تاثیر بسزایی بر عملکرد سیستم ایمنی بدن دارند. فقط یک خرمالو متوسط ​​تقریبا نیمی از میزان توصیه شده روزانه ویتامین A را تامین می کند که نشان داده شده نقش مهمی در تنظیم سلولهای ایمنی بدن دارد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 620



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر محسن نراقی

دکتر محسن نراقی

متخصص گوش و حلق و بینی

021-88881376

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر رضا افتخار آشتیانی

دکتر رضا افتخار آشتیانی

متخصص پروتز و زیبایی

021-88065656

دکتر الهام حاتم زاده

دکتر الهام حاتم زاده

متخصص دندانپزشکی کودکان

021-22250678

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional