کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


چای سبز، معجون کاهش وزن:


حتی فکر کردن به این که نوشیدن چای سبز شما را در فرآیند کاهش وزن یاری کند هم وسوسه انگیز به نظر می رسد. چای سبز به راحتی می تواند جایگزین نوشیدنی هایی باشد که شما در محل کار برای افزایش انرژی خود میل می کنید. نوشیدن یک فنجان جای سبز به جای چای یا قهوه ای که شما بعد از شام کنار خانواده می نوشید علاوه بر این که سالم تر است می تواند به هضم غذای شما نیز کمک کند. البته باید خاطر نشان کرد که حداقل زمان صرف چای سبز یک ساعت بعد از وعده ی اصلی شماست. در غیر این صورت، آنتی اکسیدان های موجود در این معجون اصیل، از جذب آهن غذای شما جلوگیری کرده و به مراتب برای سلامتی شما مضر محسوب می شود.  ماده ی معجزه آسایی به نام پنی فنول در چای سبز به افزایش سوخت و ساز سلول های اضافی چربی در بدن شما به ویژه نواحی شکم پرداخته و مصرف مداوم آن، سه الی چهار فنجان در طول روز، پس از مدتی میزان چربی ذخیره شده در بدن شما را به حداقل می رساند.
کافیین به عنوان یکی از ترکیبات اساسی موجود در چای سبز، با افزایش میزان سوخت و ساز به عنوان همراه ثابت شما ققبل از شروع تمرین می تواند سریع تر از موعد انتظار ما را به وزن مطلوب خود برساند. پس آراتن به شما توصیه می کند قبل از اینکه روی تردمیل شروع به دویدن کنید یا به باشگاه بدنسازی بروید، نوشیدن یک الی دو فنجان چای سبز را فراموش نکنید.
چای سبز ، همراه ثابت میانسالی:
چای سبز به شدت برای افرادی که در آستانه ی میان سالی هستند توصیه می شود. کاهش فشار خون، تثبیت خلق و خو، بهبود فرآیند تنفس و سلامت مغز از جمله کمک هایی هستند که چای سبز به شما در بحران ورود به میان سالی می کند. آنتی اکسیدان های موجود در این نوشیدنی خوش طعم، مغز شما را در برابر آسیب های رادیکال های آزاد حفظ می کند. این آنتی اکسیدان ها، هم چنین از بروز آلزایمر و اختلال های مربوط به حافظه کوتاه و بلند مدت تا حدود زیادی جلوگیری می کنند. از دیگر فواید این ترکیبات دوست داشتنی می توان به بهبود عملکرد فیزیکی میان سالانی اشاره کرد که به مرور زمان از میزان فعالیت فیزیکی شان کاسته شده و تمایل شان به انجام کارهای حرکتی کم می شود. چای سبز با افزایش تمایل فرد به استفاده از انرژی بدن، از چاقی میان سالی و کم تحرکی عضلات کمک چشمگیری به تناسب اندام فرد میانسال می کند.
گنجاندن چای سبز به طور مداوم در رژیم غذایی افراد میانسال با حذف چربی های مضر در افراد با فشار خون بالا و دارای کلسترول، به کاهش ریسک بیماری های قلبی عروقی و حملات مغزی کمک می کند. پس توصه آراتن به میان سالان عزیز نوشیدن حداقل سه فنجان چای سبز خالص در طول روز می باشد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 859



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میلاد افشار قاسملو

دکتر میلاد افشار قاسملو

جراح دندانپزشک

021-26140134

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر هادی سرمست

دکتر هادی سرمست

متخصص گوش و حلق و بینی

021-22793025

دکتر سعید الله نوحی

دکتر سعید الله نوحی

فوق تخصص گوش

021-88719848

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

دکتر زهره سادات نوروز زاده

دکتر زهره سادات نوروز زاده

جراح دندانپزشک

021-88583040

دکتر علی بخشنده فر

دکتر علی بخشنده فر

متخصص جراحی دهان و فک

021-77729100

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دندانپزشکی آراد

دندانپزشکی آراد


جراح دندانپزشک - فلوشیپ ایمپلنت

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک سرگیجه تهران سنترال

کلینیک سرگیجه تهران سنترال


شنوایی سنجی و سرگیجه شناسی

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional