کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


چروک های سینه و لوسیون ها:


هزاران کرم ضد پیری در بازار وجود دارد که می تواند برای کمک به اصلاح خطوط ریز و چین و چروک سینه مورد استفاده قرار گیرد. محصولات مراقبت از پوست تقویت شده با مواد ضد چروک مورد آزمایش قرار گرفته شده – حاوی رتینوئید، ویتامین A ، آلفا هیدروکسیل اسیدها (AHA)، کینتین و پپتید های مس- بهترین نتیجه را حاصل می ‎کنند.
یک کرم ضد چین و چروک خوب، توانایی تولید سلول های پوست را برای تولید کلاژن در بدن بالا می برد و سایر اجزای تشکیل دهنده آن نیز به مبارزه با چین و چروک ها کمک می کنند. این کرم ها باید پوست را صاف و زیبا نگاه دارند. بسیاری از پزشکان کرم ضد چین و چروک با درجه بالا، که معمولا حاوی ترتینوئین است، را تجویز می کنند. این عنصر دارویی شبیه رتینول است – آنها هر دو در خانواده ویتامین A هستند – اما به طور قابل توجهی تهاجمی تر بوده و برای درمان چین و چروک های عمیق تر به کار می رود. پزشکان اغلب ترتینوئین را برای افرادی که می خواهند خطوط و چین و چروک های صورت، سینه و گردن خود را صاف کنند، توصیه می کنند.
برای جلوگیری از واکنش های شدید آلرژیک، همیشه باید محصولات جدید را در یک منطقه کوچک و غیر قابل تشخیص آزمایش کنید.
از بین بردن چین و چروک های سینه با پد سیلیکونی:
اگر به دنبال یک روش درمانی غیر تهاجمی دیگر برای رفع چین و چروک های سینه هستید، می توانید پدهای سیلیکونی را امتحان کنید. این پدها معمولا با سیلیکونی با درجه 100٪  پزشکی ساخته می شوند و برای مبارزه با چین و چروک ها، لکه های قرمز و سایر مشکلات ناشی از افزایش سن و آسیب های خورشید طراحی شده اند.
برای استفاده از آن ها، در هنگام خواب به راحتی پد سیلیکونی را بر روی محل مورد نظر قرار دهید. شما می توانید پدهای سیلیکونی ضد چین و چروک را به طور خاص برای چین و چروک های قفسه سینه و یا دیگر بخش های بدن مانند صورت، خریداری کنید. طبق مطالعات انجام شده، پد سیلیکونی با درجه 100٪  یک روش موثر برای بهبود تولید کلاژن در درمان بسیاری از زخم ها است.
کریستن فورمن، متخصص پوست مقیم نیوپورت بیچ می گوید:”علاوه بر درمان چین و چروک ها، از طریق هیدراته کردن سطح پوست و تحریک جریان خون و لایه های پوستی، این پدها همچنین باعث جلوگیری از چروک شدن پوست در هنگام خواب می‎شوند، که باعث می شود تا پوست برای مدت بیشتری جوان بماند. برای کسب نتایج بهتر، می توانید این محصولات را همراه با کرم های ضد پیری و پاک کننده ها استفاده کنید. پدهای ضد چین و چروک برای افرادی که به دنبال روش های غیر تهاجمی و مقرون به صرفه برای درمان چین و چروک های روی سینه، گردن و صورت شان هستند، مناسب است. هنوز هم در خصوص اینکه آیا این پدها واقعا کار می کنند، یا نه،  بحث هایی وجود دارد، اما فرض غالب این است که سیلیکون کمک می کند تا توانایی بدن برای تولید کلاژن، که باعث نرمی و جوانسازی بیشتر پوست می شود، بهبود یابد.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1386



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر پروین نوابی

دکتر پروین نوابی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-88690529

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional