کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


کاندیدهای مناسب جراحی لیفت ران:


اکثراً لیفت ران (تایپلاستی) بر روی بیمارانی که از طریق رژیم غذایی وزن کم کرده اند، انجام می شود زیرا با کاهش وزن ممکن است قسمت ران حالت افتادگی پیدا کند و پوست اضافی داشته باشد. همچنین افرادی که قبلاً عمل جراحی زیبایی را برای لاغر شدن انجام داده اند، ممکن است از لیفت ران (تایپلاستی) برای سفت شدن ران های خود استفاده کنند. متاسفانه، در مواردی که شلی پوست خیلی زیاد است، داشتن رژیم سالم همراه با ورزش هوازی یا تمرین های مقاومتی به تنهایی نمی تواند مشکل افتادگی پوست در ناحیه ران را حل کند. در این مواقع، بیماران به طور چشمگیری سالم هستند اما آن ها بخاطر ران و اندام های پایین بدنشان احساس نارحتی دارند.
توزیع نا مناسب چربی در بدن موجب تضعیف و شل شدن پوست می شود. هنگامی که پوست بیش از حد کشیده می شود، به پوست به طور قابل توجهی آسیب می رسد و قادر نخواهد بود که به حالت طبیعی یا اولیه خود برگردد. این حالت زمانی اتفاق می افتد که فرد افزایش وزن زیادی داشته و خیلی چاق شده است و حالا تصمیم دارد که لاغر شود. زمانی که فرد با رژیم غذایی وزن خود را کاهش می دهد شل شدگی یا افتادگی پوست در ناحیه ران اتفاق می افتد که ممکن است از نظر زیبایی و ظاهری برای فرد مشکل ساز باشد. لیفت ران (تایپلاستی) بیشتر بر روی زنان انجام می شود. چون مربوط به زیبایی اندام تحتانی است به همین دلیل روشی جذاب برای زنان است.
زخم های لیفت ران (تایپلاستی):
همیشه ایجاد حداقل زخم، هدف جراح است. متاسفانه، چون جراحی لیفت ران (تایپلاستی) به برش پا نیاز دارد، این امکان وجود ندارد که مقدار و شدت زخم به صفر برسد. به علاوه، زخم های ناشی از لیفت بیرونی ران بیشتر از لیفت داخلی ران است. در سال های اخیر روش هایی برای درمان جای ضخم های لیفت ران (تایپلاستی) ارائه شده است و متخصصان در تلاش هستند تا زخم های ناشی از لیفت ران (تایپلاستی) را به حداقل خود برسانند، اما بیمار باید مطلع باشد که ممکن است جای زخم ماندگار شود.
عمل لیفت باسن اسکالپترا پس از لیفت ران (تایپلاستی):
معمولا افراد پس از لیفت ران، لیفت باسن اسکالپترا را نیز انجام می دهند. زیرا چربی های کشیده شده از ران ها در این روش لیفت باسن مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت باسن اسکالپترا، هنگامی که به باسن تزریق می شود، می تواند به افزایش حجم کمک کند، سلولیت گودی هارا صاف کرده و بافت کلی پوست را بهبود بخشد. استفاده از لیفت باسن اسکالپترا با کمک گیری از تکنیک های کنترلی بدن مثل کول لیفت باسن اسکالپترا، به عنوان یک گزینه بدون جراحی برای افزایش حجم باسن، به وفور محبوب است. نتایج ممکن است بین دو تا سه سال طول بکشد، هر چند برخی گزارش کرده اند که لیفت باسن اسکالپترا می تواند به افزایش تولید کلاژن تا پنج سال یا حتی بیشتر ادامه دهد.
اسکالپترا چیست؟
اسکالپترا یک پلی-ال-لاکتیک اسید پرکننده ی تزریقی است که به طور رایج برای صاف کردن چین و چروک های عمیق صورت استفاده می شود. بر خلاف پرکننده های اسید هیالورونیک مانند یوودرم و ریستیلن که نتایج فیزیکی سریعی را از طریق لیفت کردن پوست نتیجه می دهد، اسکالپترا به تدریج با تحریک تولید کلاژن طی چند ماه عمل می کند. بعد از تزریق پلی-ال-لاکتیک اسید، یک اثر چاق شدگی فوری دیده می شود، اما این فقط به این دلیل است که آنها دارای آب نیز هستند. چند روز بعد پوست دوباره به حالت عادی باز می گردد. در حالی که ذرات بسیار ریز به داخل پوست جذب شده و بدن کلاژن از دست می دهد، این عمل جادویی شروع به کار می کند. باسن تنها منطقه ای نیست که اسکالپترا را می توان تزریق کرد. استفاده های خارج از برچسب شامل درمان های حجم دهنده برای دست و گیجگاه های گود شده نیز می شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 710



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional