کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


کرم های ضدآفتاب و آفتاب سوختگی:


کرم های ضدآفتاب از پوست در مقابل آفتاب سوختگی محافظت می کنند و نقش بسیار مهمی در جلوگیری از رسیدن و نفوذ اشعه ماورای بنفش به پوست را ایفا می کنند. اما هیچ یک از محصولات ضدآفتاب 100% نمی توانند مانع از رسیدن اشعه ماورای بنفش به پوست شوند.
شرایط نوشته شده در برگه های دستورالعمل برای مصرف کرم های ضدآفتاب می تواند گیج کننده باشد. مقدار حفاظت ارائه شده توسط یک کرم ضدآفتاب با استفاده از عامل محافظت از خورشید (SPF) که بر روی محصول ذکر شده است نشان داده می شود. از محصولی با SPF بالاتر از 15 برای استفاده روزانه توصیه می شود. کرم های ضدآفتاب از موادی تشکیل شده اند که نور UV را جذب می کنند. ضدآفتاب ها حاوی مواد تشکیل دهنده زینک اسید و دی اکسید تیتانیوم هستند که به صورت فیزیکی پراکنده می شوند و نور UVB را منعکس می کنند. توجه داشته باشید که تمام کرم های ضدآفتاب توانایی حفاظت در برابر اشعه UVA را ندارند. بنابراین از محصولاتی که دارای پوشش طیف گسترده ای هستند و شامل محافظت در برابر اشعه UVA نیز می شوند استفاده کنید.
از کرم ضدآفتاب چگونه استفاده کنیم؟
یک کرم ضدآفتاب از آفتاب سوختگی محافظت می کند و جذب و انعکاس اشعه UV را نیز کاهش می دهد. استفاده از کرم های ضدآفتاب برای محافظت از پوست بسیار مهم هستند. همچنین توصیه های زیر را همیشه در نظر بگیرید:
یک کرم ضدآفتاب برای کودکان تهیه کنید و قبل از استفاده روی مچ دست کودک آزمایش نمایید. اگر کودک شما دچار سوزش پوست و یا چشم گردید، از کرم ضدآفتاب با نام تجاری دیگری استفاده کنید. کرم های ضدآفتاب را بسیار بادقت برای اطراف چشم استفاده کنید.
از کرم ضدافتابی که توانایی محافظت در برابر طیف گسترده ای از اشعه ها به خصوص اشعه ماورای بنفش A و اشعه ماورای بنفش B را دارد استفاده نمایید.
کرم های ضدآفتاب را بر روی تمام نقاط پوست، از جمله مناطقی که به راحتی دیده نمی شوند نیز قرار دهید. این نقاط شامل لاله گوش، لب ها، پشت گردن و پشت زانوها و همچنین بالای پا است.
برای کودکان بالای شش ماه باید از کرم های ضدآفتاب استفاده نمود. اینکه کودک دارای چه نوع پوست و چهره ای است اصلا مهم نیست. همه ی انواع پوست ها به محافظت در برابر اشعه UV نیاز دارند. حتی کودکان دارای رنگ پوست تیره نیز ممکن است دچار آفتاب سوختگی دردناک شوند.
30 دقیقه قبل از خروج از محیط سربسته از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. پس از آن هر دو ساعت و پس از شنا یا بعد از عرق کردن در تمرینات، در فضای باز نیز می توانید آن را تمدید نمایید. کرم های ضدآفتاب فقط برای ساحل نیستند. هنگام کار در حیاط و یا ورزش کردن باید از آن استفاده کنید.
از یک کرم ضدآفتاب ضدآب یا مقاوم در برابر آب استفاده کنید و بعد از شنا کردن و یا عرق کردن مجددا از آن استفاده کنید.
استفاده از کرم ضدآفتاب با SPF 20 تا 30 محافظت قابل توجهی در برابر آفتاب سوختگی دارد و از برنزه شدن جلوگیری می کند. کرم های دارای SPF بالا از سوختگی در برابر آفتاب برای مدت زمان بیشتری نسبت به کرم های SPFپایین تر محافظت می کند.SPF 15 دارای محافظت 93 درصدی و SPF 30 دارای محافظت 97 درصدی است. با کودکان و یا نوجوانان خود درباره اینکه چرا استفاده از کرم ضدآفتاب مهم است صحبت کنید. با استفاده از کرم های ضدآفتاب خودتان مثال خوبی را به آنها نشان دهید.
به نوجوانان برای عدم استفاده از سالنها و تخت های برنزه کننده آموزش دهید. بیشتر تخت ها و سالن های برنزه از لامپ های ماورای بنفش A استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده اشت که اشعه UVA می تواند منجر به سرطان پوست و پیری زودهنگام شود.

0  |  دکتر سلام  |  بازدید: 869



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر میترا اسماعیلی

دکتر میترا اسماعیلی

متخصص پوست و مو و زیبایی

0936-1194640

دکتر زهرا اکبری

دکتر زهرا اکبری

پوست و مو و زيبايى

021-26450199

دکتر نسرین ابراهیمی

دکتر نسرین ابراهیمی

پوست و مو و زيبايى

021-77866186

دکتر سید مسعود داودی

دکتر سید مسعود داودی

متخصص پوست و مو

021-88873000

دکتر عباس خیرخواه

دکتر عباس خیرخواه

پوست و مو و زيبايى

021-22172657

دکتر محمد باقر دریاباری

دکتر محمد باقر دریاباری

پوست و مو و زيبايى

021-22949095

دکتر امیرهوشنگ احسانی

دکتر امیرهوشنگ احسانی

متخصص پوست و مو

021-88653145

دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی

فوق دکترای هومیوپاتی

021-22800703

دکتر حسین احمدی

دکتر حسین احمدی

متخصص پوست مو و زیبایی

021-22229478

دکتر کامران محمدی جنیدی

دکتر کامران محمدی جنیدی

پوست و مو و زيبايى

021-36032216

كلینیك تخصصی سیب سبز

كلینیك تخصصی سیب سبز


پوست و مو و لیزر

مرکز فوق تخصصی گلبرگ

مرکز فوق تخصصی گلبرگ


پوست، مو و لیزر

مطب گلدن رویال

مطب گلدن رویال


پوست مو و زیبایی

کلینیک تخصصی آپاما

کلینیک تخصصی آپاما


پوست و مو و زيبايى

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional