کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی


گونه گذاری به وسیله ژل و چربی:


اولین مرحله گونه گذاری با تزریق چربی، بدین صورت است که چربی از بعضی نواحی بدن که پزشک متخصص پوست تشخیص می دهد، برداشته می شود و طی فرآیند خاصی تصفیه و آماده سازی می شود. پزشک با استفاده از تزریق چربی به گونه سرعت را بالا می‌ برد و حجم اولیه را به آن بر می‌ گرداند. تزریق چربی در گونه، بی خطر و ایمن بوده و در صورت تزریق صحیح اثرات مطلوبی در درمان صورت لاغر دارد. پروتز گونه با تزریق چربی تقریبا هیچ عوارضی ندارد و حتی در صورت تزریق اشتباه، چون از چربی خود فرد استفاده شده، به راحتی جذب می شود و اثر نامطلوبی را نخواهد داشت. ماندگاری تزریق چربی گونه، از چند ماه تا چند سال می تواند متغیر باشد.
مزیت های تزریق چربی:
اغلب متخصصین بر این باورند که استفاده از چربی بهترین روش برای گونه گذاری است. چربی از جمله بافت های بدن است و توسط خود بدن نیز مورد استفاده قرار می گیرد. متخصصین در این روش با استفاده از چربی های بدن خود فرد اقدام به انجام عمل گونه گذاری می کنند. افزایش حجم گونه و لاغری صورت که در اثر بالا رفتن سن، لاغر شدن صورت یا کاهش وزن صاف و افتاده شده است.
– بهبود برآمدگی استخوان گونه
– بهبود تقارن و توازن صورت
– نحوه عمل جراحی گونه

عمل گونه گذاری با پروتز می‌ تواند بسته به اولویت پزشک و بیمار در مطب پزشک، یک مرکز جراحی سرپایی و یا در یک بیمارستان انجام شود. کاشت گونه صورت می‌ تواند تحت بیهوشی عمومی و خواب بودن بیمار و یا تحت بی‌ حسی موضعی که در آن، ناحیه موردنظر بی‌ حس می‌شود و بیمار بیدار است، انجام شود. در بی‌ حسی موضعی ممکن است از قبل داروهایی برای بیمار تجویز شود تا در حین عمل راحت باشد. در برجسته کردن گونه سرتا سر صورت با استفاده از یک ماده ضدعفونی‌ کننده پاک می‌ شود، سپس یک برش در داخل دهان یا در زیر پلک پایینی ایجاد می‌شود. در روش برش داخل دهانی (روشی که اغلب استفاده می‌ شود)، برش بین لثه بالایی و گونه ایجاد می‌شود. بافت نرم بالا برده می‌شود به طوری که یک کیسه روی استخوان گونه ایجاد شود. سپس ماده پروتز که معمولاً به صورت مثلثی شکل است، در داخل کیسه قرار داده می‌ شود. مواد پروتز از مواد مصنوعی قابل‌ انعطاف ساخته شده اند و شکل‌ها و اندازه‎های مختلفی دارند. برای بستن برش از بخیه‌ های کوچکی استفاده می‌شود. در صورت استفاده از روش برش زیر پلکی، یک برش بسیار ظریف درست زیر خط مژه پایینی و در چین طبیعی پلک ایجاد می‌ شود. ماده پروتز از طریق این برش در داخل گونه قرار می‌گیرد.

1  |  دکتر سلام  |  بازدید: 1369



نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:

نظر کاربران نظر شما:


دکتر منوچهر قدیمی

دکتر منوچهر قدیمی

تزریق ژل و بوتاکس

021-88613200

دکتر علی کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-88192610

دکتر بتول طاهری

دکتر بتول طاهری

متخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-44287685

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

دکتر مجید نداف‌ کرمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22134997

دکتر سوسن اسماعیلی

دکتر سوسن اسماعیلی

کلیه اعمال زیبایی

021-44016784

دکتر فرامرز صفائی پیروز

دکتر فرامرز صفائی پیروز

جراحی پلاستیک و ترمیمی

021-88202394

دکتر حمیدرضا وفائی

دکتر حمیدرضا وفائی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-26765331

دکتر امید ثابت مهر

دکتر امید ثابت مهر

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22927266

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

دکتر محمدرضا آخوندی نسب

فوق تخصص جراحی پلاستیک

021-22657984

دکتر زهرا آزادی

دکتر زهرا آزادی

جراحی پلاستیک و زیبایی

021-22764249

کلینیک زیبایی مونیکا

کلینیک زیبایی مونیکا


کلینیک تخصصی زیبایی

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا

کلینیک جراحی و زیبایی هستیا


مرکز جراحی زیبایی و لیزر

شبکه های اجتماعی کلینیک:


تلگرام کلینیک دکتر مروستی
آپارات کلینیک دکتر مروستی
اینستاگرام کلینیک دکتر مروستی

رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional