کلینیک دکتر مروستی
نسخه فارسی کلینیک مروستی نسخه انگلیسی کلینیک مروستی نسخه عربی کلینیک مروستی
    
کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی کلینیک گوش و حلق و بینی
×
کلینیک دکتر مروستی

جراحی زیبایی بینی:

جراحی بینی یکی از رایج ترین و شایع ترین جراحی های پلاستیک و زیبایی میان زنان و مردان ایرانی محسوب می شود که اگر چه با هدف زیبایی و داشتن ظاهری متناسب میان مردم باب شده ، اما در صورتی که این جراحی با همراهی و مشاوره یک جراح و پزشک متبحر و با تجربه انجام شود، می تواند بسیاری از عارضه ها و اختلالات موجود در بینی از قبیل قوز بینی، افتادگی نوک بینی و یا زاویه دار شدن آن، بزرگ بودن حفره های بینی و دیگر اختلال های شایع بینی را برطرف کند. جراحی زیبایی و پلاستيك بينی، افزون بر ايجاد تناسب درخود بينی، ارتباط خوشايندتری را بين بينی وديگر اجزای صورت برقرار مي كند. به همين دليل نبايد بينی را به عنوان عضوي مجزا و مجرد درنظر گرفت. رابطه تنگاتنگ بينی با پيشانی، چشم، لب وچانه به گونه ای است كه هرنوع نقص دراجزای صورت مي تواند براين ارتباط ظريف تأثير گذارد. به عنوان مثال چانه كوچك ،موجب برآمده تر به نظر رسيدن بيني مي شود. بی توجهی نسبت به تناسب بينی با اجزای صورت موجب عدم دسترسی به نتيجه رضايت بخش خواهد شد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عمل جراحی زیبایی بینی به مقالات جراحی پلاستیک مراجعه نمایید.

کلینیک دکتر مروستی

پربازدیدترین مقالات جراحی زیبایی بینی:

مراقبت های قبل از جراحی بینی

مراقبت های قبل از جراحی بینی

مقالات جراحی پلاستیک

مراقبت بعد از عمل بینی گوشتی

مراقبت بعد از عمل بینی گوشتی

مقالات جراحی پلاستیک

مراحل جراحی بینی گوشتی

مراحل جراحی بینی گوشتی

مقالات جراحی پلاستیک

بینی گوشتی

بینی گوشتی

مقالات جراحی پلاستیک

تفاوت بینی آقایان و خانم‌ها

تفاوت بینی آقایان و خانم‌ها

مقالات جراحی پلاستیک

.:اسامی پزشکان کلینیک دکتر مروستی:.

اینجانب دکتر بهادرمنش متخصص گوش حلق بینی و جراحی پلاستیک صورت و فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی ایران می باشم. در سال ۱۳۹۴ دوره پزشکی عمومی را پس از ۷ سال به اتمام رسانده و درسال ۱۳۹۷ وارد رشته تخصصی گوش، حلق و بینی شدم. اکنون در زمینه مشاوره و جراحی رینوپلاستی، بلفاروپلاستی، لیفت اندوسکوپیک پیشانی وصورت و همچنین تشخیص و درمان سایر بیماری های مربوط به گوش، حلق و بینی و گردن فعالیت دارم.

دکتر محمد بهادرمنش
۰۸/بهمن/۱۴۰۱



اینجانب دکتر علی دهقانی متولد سال ۱۳۷۰ می باشم. در سال ۱۳۸۸ وارد رشته ی پزشکی شده و در سال ۱۳۹۴ موفق به کسب رتبه ی اول در آزمون پره انترنی گردیدم. همچنین در سال ۱۳۹۶ دوران پزشکی عمومی خود را به اتمام رسانده و در سال ۱۳۹۷ وارد رشته ی تخصصی گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن در دانشگاه علوم پزشکی ایران در شهر تهران شده و بعد از گذراندن ۴ سال دوره ی تخصص در این رشته فارغ تحصیل گردیدم. فعالیت اینجانب اکنون در زمینه ی جراحی پلاستیک بینی، پلاستیک صورت و انواع جراحی های گوش و حلق و بینی می باشد.

دکتر علی دهقانی
05/دی/1401



یکی از اصلی ترین اهداف بنیاد فرهنگی دکتر مروستی علاوه بر حفظ و نشر آثار شادروان استاد دکتر غلامحسین مروستی ایجاد فرصت های مطالعاتی برای اساتید محترم به ویژه بزرگواران عزیز در استان یزد می باشد. از دیگر اهداف اصلی بنیاد تقویت و بهینه سازی مهارت های بومی شهرستان مروست و توسعه آن بصورت گارگاه های کوچک محلی و در نهایت با اتصال این شبکه های کارگاهی ایجاد یک صنعت پایدار و منحصر به آن نقطه می باشد تا بتواند دغدغه های شغلی جوانان غیور مروست را رفع کرده و بعنوان پلی برای صعود به آینده بهتر باشد.

دکتر غلامحسین مروستی
۲۲/بهمن/۱۳۹۷     



بر آن شدیم که با تاسیس بنیادی با نام استاد دکتر غلامحسین مروستی علایق، نگرش و خط مشی فکری آن شادروان را در حد امکان زنده و پاینده نگاه داریم. به این امید که شاید برای یکی دو نسل بعد از ایشان یاد و خاطرشان به فراموشی سپرده نشود و این عدم فراموشی خوش بینانه، میراثی باشد، ماندگار برای تحریک و تشویق آیندگان به ادامه و استمرار راه ایشان در مسیر خدمت رسانی به هم میهنان عزیز.

دکتر رضا مروستی
۱۴/بهمن/۱۳۷۰ 



پربازدیدترین فیلم های جراحی زیبایی بینی:

مشاهده تمامی فیلم ها و مقالات گوش و حلق و بینی:     

فیلم های جراحی زیبایی بینی:






رسالت ما

کلینیک فوق تخصصی گوش و حلق و بینی دکتر مروستی به پاس نکوداشت پدر بزرگم دکتر غلامحسین علیم مروستی استاد جراحی گوش و حلق و بینی دانشگاه تهران و بنیان گذار جراحی های نوین در این رشته و برای استمرار راه آن استاد بزرگوار و پدر عزیزم دکتر رضا علیم مروستی برای خدمت رسانی هر چه بهتر به هم میهنان شریفم پایه گذاری و در حال احداث می باشد.
این مرکز با امکانات جراحی های محدود در امر گوش و حلق و بینی و ‌همچنین سایر جراحی های محدود پلاستیک و انواع جراحی های محدود عمومی به همراه کلینیک پوست و مو، زیبایی در خدمت مراجعین محترم خواهد بود و با تکیه بر سابقه کهن در امر درمان همراه شما هموطنان گرامی در مسیر سلامتی خواهد بود. دکتر غلامحسین علیم مروستی
۹۶/۰۴/۰۵           

تلفن:
021-26230000
ایمیل:
info@marvasticlinic.com
آدرس:
مقدس اردبیلی، خیابان الف، چنگیزی، پ2
لیست بیمه ها:
به زودی منتشر می شود



روابط عمومی:
0910-2167366
روابط عمومی:
0910-2167366
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948
تعیین وقت قبلی:
0910-3345948

  © Copyright 2022 - All rights reserved by marvasticlinic.com - Developed: LoginBrands.com  Valid XHTML 1.0 Transitional